Zarejestruj się u nas lub też zaloguj, jeśli posiadasz już konto. 
Forum www.fpnrpg.fora.pl Strona Główna

Opis świata

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.fpnrpg.fora.pl Strona Główna -> Wątki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Annihilator
Mistrz Gry



Dołączył: 10 Lis 2007
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Sob 22:21, 10 Lis 2007 Temat postu: Opis świata

Kiedyś, dawno temu, na świecie panował wszechobecny spokój. Mieszkali na niej bogowie, szanowani i poważani przez każdą rasę. To oni zażegnywali wojny i spory, to miłośc do jednego bóstwa owocowała przyjaźnią. Oto i imiona bogów:
Bóg Światła: Arael
Bóg Ciemności: Terros
Bogini Natury: Meldon

…i najważniejszy z nich:
Bóg Życia: Evander

Jednak nie dane było długie, spokojne życie. Terros uwolnił z piekielnych czeluści straszną kreaturę: Czarnego. Nauczał go wszystkiego co sam umiał i tego, co umieli inni bogowie. Czarny rósł w siłę i uczył się coraz to straszniejszej magii, zagłębiając tajniki życia i śmierci. Bogowie zaczęli się domyślać, że Terros coś przed nimi ukrywa. Bóg Ciemności wiedział, że nie może dłużej utrzymac swojego występku w tajemnicy. Dlatego przyprowadził swojego przerażającego podopiecznego na jedną z boskich kolacji. Meldon i Arael natychmiast uciekli w obawie o swe zdrowie i życie. Evander jednak postanowił porozmawiać z Terrosem. Niestety, siła Czarnego wymknęła się spod kontroli. Rzucił się na Evandera i dotkliwie go ranił. Największy z bogów uciekł osłabiony i pozbawiony części swej mocy. Przerażony Terros także próbował ucieczki, ale Czarny nie pozwolił mu na to. Zżarł swojego nauczyciela w całości. Jednak potwór miał specjalną umiejętność. Potrafił przejąć moce tego, którego ranił lub zabił. Przemówił więc do ludzi, orków, krasnoludów, elfów i innych stworzeń głosem uwielbianego Boga Życia i nakazał im posłuszeństwo. Wszystkie nacje usłuchały się i poddały woli straszliwego dyktatora. Obstawił się on rzeszą demonów i smoków a sam zamieszkał na małej, zielonej wysepce, niedostępnej dla wścibskich istot. Znalazł sobie posłusznych i równie okrutnych jak on sam służących, którym oddał pod użytek twierdze i fortyfikacje, aby mogli rządzić dla niego, samemu pławiąc się w luksusach.

Kiedyś pojawiła się legenda, jakoby szesnastu śmiałków, mogło obalić jego rządy i przywrócić harmonię na świecie. Muszą oni jednak odnaleźć 10 talizmanów, poukrywanych w najodleglejszych i najczarniejszych zakątkach świata. Niestety, Czarny Władca dowiedział się o tej legendzie i sam wyruszył na poszukiwanie tajemniczych talizmanów. Odnalazł jeden z nich i ukrył w głębokich podziemiach swojej twierdzy. Czując się bezpiecznym, terroryzuje świat do dziś dzień…

RASY:

KRASNOLUD:

Rasa humanoidalna, wzrostem dorosły krasnolud sięga mężczyźnie mniej więcej do piersi. Są dużo lepiej zbudowani od ludzi, dzięki czemu są silniejsi i wytrzymalsi, noszą długie brody. Są świetnymi żołnierzami, doskonale znają się na wszelkich rzemiosłach, mają niezwykłą smykałkę do interesów. Nieco grubiańscy, ale zwykle weseli i pogodni. Cenią dobre trunki.

Profesje:

Rzemieślnik:
- Kowal
- Drwal
- Myśliwy

Mag

Wojownik

Kusznik

ELF:

Jest to jedna ze Starych Ras, przybyła na swoich białych okrętach o wiele wcześniej niż ludzie. Elfy są długowieczne i niezmiennie piękne ich twarze są z reguły szczupłe i wyraziste. Charakterystyczne są szpiczaste uszy i drobne, pozbawione kłów równe zęby. Odnoszą się z ogromną pogardą do ludzi, wielu ich szczerze nienawidzi za zbrodnie przodków.

Profesje:

Rzemieślnik:
- Myśliwy
- Pucybut
- Drwal

Mag

Łucznik

Wojownik

CZŁOWIEK:

Wiadomo kto to jest.

Profesje:

Rzemieślnik:
- Drwal
- Kupiec
- Myśliwy

Kusznik/łucznik

Wojownik

Mag

Złodziej

TROLL:

Zwykle wielkie, tępe, brutalne stworzenie unikające słońca. Łatwo nimi manipulować, są rządne krwi i śmierci.

Profesje:

Rzemieślnik:
-Drwal

Wojownik (może walczyć wręcz)

ORK:

Orkowie to wysocy humanoidzi o szarej bądź szaro-zielonej skórze porośniętej szczeciną. Tworzą oni patriarchalne społeczeństwa, dla których wojna i rozszerzanie terytoriów jest priorytetowym celem. Orkowie potrafią sprzymierzać się ze sobą lub z innymi rasami, aby osiągnąć pewien jasno określony cel. Sojusze takie jednak rozpadają się wkrótce po zwycięstwie, przez co orkowie nie potrafią dobrze zarządzać zdobytymi terenami.

Profesje:

Rzemieślnik:
-Drwal

Wojownik (może walczyć wręcz)

Włócznik

NIZIOŁEK:

Hobbici są nieszkodliwym, ale bardzo starodawnym plemieniem, bardziej ongiś licznym niż dzisiaj. Ponieważ kochają pokój, harmonię i ład, najchętniej mieszkają w schludnych wsiach, pośród starannie uprawianych pól. Z wielką wprawą robią narzędzia i korzystają z nich, nigdy nie mieli upodobania do narzędzi bardziej skomplikowanych niż miech, młyn wodny czy krosno.

Profesje:

Rzemieślnik
- Drwal
- Kucharz

Mag

Wojownik

Złodziej


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.fpnrpg.fora.pl Strona Główna -> Wątki Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
phpBB (C) 2001, 2005 phpBB Group
Theme Retred created by JR9 for stylerbb.net & Programosy
Regulamin